Functioneringsgesprekken

Organisaties zijn voortdurend in beweging, klanten stellen andere eisen, de financiële of concurrentiepositie verandert, producten of diensten moeten worden bijgesteld. Allemaal veranderingen die van invloed zijn op de taken  en het functioneren van de medewerkers.

In deze training staat centraal hoe je als leidinggevende een functioneringsgesprek op een inspirerende en systematische wijze kunt voeren. Waarbij de medewerker inzicht krijgt in zijn huidige functioneren en  uitgenodigd wordt tot verdere ontwikkeling.

Leerdoel:
Na de training:

  • Kennen de deelnemers het verschil tussen een beoordelings- en een functioneringsgesprek.
  • Kennen de deelnemers de structuren van het functioneringsgesprek.
  • Kunnen de deelnemers op adequate wijze functioneringsgesprekken voeren.


Doelgroep:
Iedereen die in zijn/haar functie (mede-) verantwoordelijk is voor het voeren van  functioneringsgesprekken met zijn/haar medewerkers.

Duur, kosten en locatie verschillen per workshop en training en worden op aanvraag voor u berekend.